آموزش تدوین فیلم با ادیوس (مقدماتی)
آموزش تدوین فیلم با ادیوس edius آموزش ادیوس,آموزش تدوین فیلم
آموزش تدوین فیلم با ادیوس (مقدماتی)
جمعه 3 خرداد 1394 ساعت 1:12 | بازدید : 9548 | نویسنده : عرفان | ( نظرات )

 این وبلاگ به آدرس دیگری منتقل شده است... روی لینک زیر کلیک کنید 

برای مشاهده مطلب روی لینک زیر کلیک کنید

ادیوسی ها - آموزش تدوین فیلم با ادیوس

ادیوسی ها - آموزش تدوین فیلم با ادیوس

ادیوسی ها - آموزش تدوین فیلم با ادیوس 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست










می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
mahzad در تاریخ : 1395/3/2/edius - - گفته است :
سلام ، خسته نباشید..میشه لطف کنید چن تا اهنگ خوب که جدید باشه و شما تو فیلماتون ازش استفاده کردین رو برا من بفرستین ، یا اسم اهنگ و بدین خودم دانلود کنم ؟ ممنون میشم....

/weblog/file/img/m.jpg
mahzad در تاریخ : 1395/3/2/edius - - گفته است :
سلام ، خسته نباشید..میشه لطف کنید چن تا اهنگ خوب که جدید باشه و شما تو فیلماتون ازش استفاده کردین رو برا من بفرستین ، یا اسم اهنگ و بدین خودم دانلود کنم ؟ ممنون میشم....

/weblog/file/img/m.jpg
علی اصغر در تاریخ : 1394/1/31/1 - - گفته است :
با سلام و خسته نباشید به شما..خواستم بپرسم هنگامی که میخوام خروجی بگیریم. یه گزنه هست که Burn to disc که فیلم رو مستقیم هم خروجی میگیره و هم زمان بر روی دی وی دی ذخیره میکنه..حالا خواستم اینو بدونم که با این روش از کیفت فیلم کاسته میشه یا نه؟یعنی توی کیفیت فیلم تاثیر داره؟
پاسخ: سلام، قانونا نباید چنین اتفاقی بیفته ولی من آخرین باری که امتحان کردم کیفیت یه کوچولو کاهش یافته بود البته خیلی کم که به راحتی قابل تشخیص نیست...!

/weblog/file/img/m.jpg
محسن در تاریخ : 1393/12/26/edius - - گفته است :
سلام بسسیار ممنونم از وبلاک خوب و مفیدتون
عذر خواهم من نمیتونم دانلود کنم
بعدش خروجی تدوین رو باید چه جوری بگیرم داداشی؟
پاسخ: سلام خواهش می کنم... لینک دانلود مشکلی نداره دوست عزیز! ضمنا برای خروجی گرفتن با کلید F11 یا از منوی File کزینه Pint بعدش print to fileمی تونی خروجی بگیری. موفق باشی

/weblog/file/img/m.jpg
وحید در تاریخ : 1393/3/14/edius - - گفته است :
سلام. در قسمت export به مشکل خوردم.تمام گزینه های آن خاموش شده و نمیتوانم از ان خروجی بگیرم چه کار کنم؟ ممنون میشم کمکم کنید.
پاسخ: مشکلتون رو میشه واضح تر بیان کنین؟؟؟

/weblog/file/img/m.jpg
خديجه در تاریخ : 1392/8/13/edius - - گفته است :
سلام ميشه لطفا" آموزش تصويري اديوس رو برام ايميل كنيد نتونستم دانلود كنم ممنونhttp://loxblog.ir/images/smilies/smile%20(8).gif
پاسخ: سلام دوست عزیز شما ایمیلتون رو کامل وارد نکردید

/weblog/file/img/m.jpg
alireza در تاریخ : 1392/7/3/3 - - گفته است :
ممنون مشکلم حل شد.

خوش حالم بلاخره یک نفر پیدا شد جواب سوالمو بده آخه این سوال رو از چن تا سایت و فروم پرسیدم ولی کسی جواب رو نداد!!!

بازم ممنون
پاسخ: علیرضا جان خوشحالم که مشکلتون حل شد.... موفق باشید و از تدوین کردن فیلم هایتان لذت ببرید....!!!!!

/weblog/file/img/m.jpg
alireza در تاریخ : 1392/6/28/4 - - گفته است :
سلام

من تازه کارم کسی هست اینجا جوابمو بده؟

چی جوری میشه تایمر ادیوس رو برداشت؟؟؟

من باctrl+g بر میدارم ولی وقتی با فرمتwmv دخیره میکنم تایمر دوباره بر میگرده!!!!

ممنون میشم اگه کمکم کنید

ببخشید البته به این جا هم ربطی نداره!!!

پاسخ: سلام دوست عزیز بنده جواب شمارو می دم...!!! فک کنم منظور شما اون تایم کد باشه که بعد خروجی گرفتن روی فیلم میاد ینی مثله این عکس: http://upload7.ir/images/38209979512767253212.jpg

در زمان خروجی گرفتن (در پنجره ی print to file) منظورم همون پنجره ای است که فرمت خروجی رو انتخاب می کنید و با فرمت فیلم ذخیره می کنید باید تیک گزینه ی display timecode را که در قسمت پایین پنجره است بردارید
اشکالی نداره که ربطی نداشته باشه ولی این کامنت ربط داشت دیگه بلاخره موضوع وب درباره ادیوس و تدوین فیلم و... ایناست دیگه

/weblog/file/img/m.jpg
تازه گل هستم در تاریخ : 1392/6/18/edius - - گفته است :
با سلام و خسته نباشید نتونستم دانلود کنم میشه برام ایمیل کنید

ممنونم میشم
پاسخ: سلام.... لینک دانلود و راهنمایی دانلود به ایمیلتان ارسال کردم... موفق باشید و از تدوین کردن فیلم هایتان لذت ببرید.......


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:


منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
نظر سنجی

نظرتون راجع به این وبلاگ چیه؟

آخرین مطالب
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 35
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 57
بازدید ماه : 426
بازدید کل : 31890
تعداد مطالب : 30
تعداد نظرات : 93
تعداد آنلاین : 1

آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 30
:: کل نظرات : 93

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 35
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 57
:: بازدید ماه : 426
:: بازدید سال : 1905
:: بازدید کلی : 31890